Писмо 12: (Не)Важна

November 1, 2011 at 3:31 pm (Letters Unsent)

Исках само да добавя…

Не мога да викам достатъчно силно, за да изразя колко ме радва това, което ти споменах – че се сети. Не бе, не за глупавия ми рожден ден – както всеки ден от годината, ден като вчера, и ден като утре. Не. Радвам се, че се сети за онова чувство. Че можеш да покориш света. Защото можеш. Само дето често забравяме, че искаме. А дали действително искаме, защото какво се намира отвъд — и колко повече не ни харесва пътя, който трябва да извървим, за да стигнем — отвъд, до върха на света… Това са съвсем други въпроси. Но започва с вярата, че можем. С Онова чувство. Затова ти благодаря, че ми го припомни. Си го припомни.

Защото, виждаш ли, с едно нещо не мога да се съглася – не е вярно, че аз съм важна. Нито днес, нито никога! Точно обратното – важни са другите, всички, без които аз нямаше да съществувам. Важен си Ти! Важен е колегата, който има нужда от помощ. Приятелката, която има нужда от разговор. Другите, на които мога да дам зрънце щастие – те са МИ важни. И съм готова да пратя на майната си хората, които застанат на пътя ми между доставянето на това зрънце щастие. Дори аз да съм една от тези хора. Защото толкова много хора в живота ми са по-важни от мен… И понякога затова трябва да вземаме най-трудните решения в живота си – да пратим себе си на майната си. Но как да ти го обясня? Като знам, че ти се чувстваш по същия начин… Как да ти обясня колко по-важно ми е това, че Ти си важен!

Е, откровено – радвам се и че ми даде повод да си припомня онези имейли, от преди 7-8 години… 2003! Толкова отдавна ми изглежда, а сякаш беше вчера и само да затворя очи – още се виждам как стоя на комютъра в стаята си и ти пиша отговорите, и чета Буквите и Фантазия, заобиколена от сатовски тестове и уроци по английски. If I close my eyes forever, will it all remain the same?

ПС: Сигурно си забелязал, махнах паролите. Все тая. А аз паролата ти я бях дала отдавна, с онзи медалион преди четири години. Но не търся отговори на тези писма. Търся единствено себе си.

Leave a Reply

