Писмо 15: Кратко

January 23, 2012 at 3:50 pm (Letters Unsent)

Добре де.

Някои въпроси са повече от отговори. Но някои въпроси и отговори са си само за мен. Откровено, малко съм изненадана. Или може би изобщо не съм. В крайна сметка, ако съществувахме в тая (коя ли, наистина?!) реалност — нямаше да имаме нужда от всичко това.

Хубавото е, че има повече светове от тази ни реалност. Ех, че както наскоро си редактирах един разказ, за създаване и унищожаване на светове… В проблясъци на лудост ми се иска да можех да взимам решения като героите от приказки, филми, истории. Уви, те са доказано по-силни от мен. И по-вярващи. 🙂

Leave a Reply

