Писмо 16: Благодарна

February 3, 2012 at 1:25 am (Letters Unsent)

Ще продължавам да си пиша.. Малко се опасявам, че предвид обстоятелствата, разни ми там страхове ще се опитват да ме цензурират. Ще гледам да ги изтребя. Майната им! Това си е пък моето място за споделяне. Без цензура, моля.  Това да не ви е АСТА! И без насилие. Така де, от външни елементи. Самонасилие още си позволявам, ама особено към онея страхове, дето — и те не знаят за какво съществуват! Сякаш ще взема да пусна нещо да ме нарани! Ха!

Тая вечер си дадох сметка (за кой ли път!), че не обичам особено хора! Така де, нормалните. Ама и ненормалните. Бе въобще с мнозинството хора хич си нямам приказката, ако не ми се наложи да лепна някоя любезна усмивка и да кимам разсеяно в разговори. Затова и не съм прокопсала особено там дето съм се запътила – то с връзки и хора се правят нещата, ама създаването на тия връзкииии – трудно бе! Като съм се пръкнала такава черна овца. Абе става де, ама бавно. А на туй отгоре и творчески трябва да се мисли.

Ама всъщност не за това исках да пиша.. За какво точно – забравих, понеже днес се наслучиха бая работи на работа (то цялата седмица е такава, ама в сравнение с какво ни чака другата – направо да си трая). Но главното не го забравих: започнах да пиша, за да ти благодаря… Ей така, че те има. Тебе и шепа други прятели, които, противно на останалия свят, мога да търпя до себе си по всяко време. Пък даже и когато спорят с мен и ми лазят по нервите. Обичам си те, по мой си не-цял начин. Ти, разбира се, това няма да го прочетеш, ама току-виж пак съм те сънувала, че да ти кажа. Поне да се възползвам от пожеланието на оназ позната. А тя само ако имаше идея какво ми пожелава!.. Лека нощ!

 

Leave a Reply

